Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Toegang ACTA-pand buiten reguliere openingstijden

Laatst gewijzigd op 20 juni 2023
Wil je buiten de reguliere openingstijden of tijdens feestdagen werken? Dan is het nodig om extra beveiliging aan te vragen.

Alles over het regelen van toegang

  • Toegang buiten reguliere openingstijden

    Wil je buiten de reguliere openingstijden of tijdens feestdagen werken? Vraag dan extra beveiliging aan via de selfservice Extra beveiliging aanvraag zodat het ACTA-pand open blijft/is. Hier zitten kosten aan verbonden. De Servicedesk Facilitaire Dienst informeert je graag. 

    Annuleren

    Meld je annulering via de mail aan de Servicedesk Facilitaire Dienst. Bij annulering binnen 48 uur worden de kosten doorberekend.

  • Toegang tijdens weekendopeningstijden

    Op dit moment is het helaas niet mogelijk om je toegang te verlenen voor overwerk in het weekend. De enige uitzonderingen zijn: 

    • Evenementen: stuur vooraf een deelnemerslijst naar de Servicedesk Facilitaire Dienst of de beveiliging: trigion@acta.nl.
    • Skillslab: neem hiervoor contact op met Onderwijsondersteuning. 
    • Lab-werkzaamheden: neem hiervoor contact op met de Servicedesk Facilitaire Dienst.

Servicedesk Facilitaire Dienst

Open op werkdagen van 8.15 tot 12.15 en 12.45 tot 15 uur

servicedesk.fd@acta.nl op werkdagen van 8.15 - 16.45 uur

020-598 02 20 op werkdagen van 8.15 - 16.45 uur

0N-59 op werkdagen van 8.15 tot 12.15 en 12.45 tot 15 uur

Bekijk je aanvraag
Wil je weten hoe het gaat met je aanvraag? Bekijk hem via de selfservice Mijn meldingen.