Patiëntenzorg Onderwijs Onderzoek Over ACTA EN
Login als
Student Medewerker
Inschrijven t/m 17 jaar Beugel? Kom naar ACTA! Verwijzen
Afspraak maken of wijzigen Inschrijven Mondzorg kwetsbare ouderen Spoed en pijnklachten Verwijsklinieken
Bachelor Tandheelkunde Toelatingseisen Bachelor Master Oral Health Sciences
Master Tandheelkunde Onderwijs voor professionals Voor mondhygiënisten Voor docenten Voor studenten
Onderzoek uitgelicht Prijzen en onderscheidingen Onze wetenschappers
Contractonderzoek/valorisatie Promoveren Vind een expert Wetenschappelijke publicaties Voor onderzoekers
Samenwerking UvA&VU Werken bij ACTA Voor media en pers
ACTA-gebouw Afdelingen en secties Contact en bereikbaarheid Organogram Missie, visie en kernwaarden
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Werktelefoon

Bestel een mobiele telefoon
Laatst gewijzigd op 9 juli 2024
We gebruiken mobiele telefoons om onder werktijd bereikbaar te zijn. Vaste telefoons zijn er bij uitzondering.

Bij het bestellen van een mobiele telefoon kun je ook gelijk een VU-telefoonabonnement aanvragen. Ook kun je je privé nummer omzetten naar een VU-abonnement en dus je eigen telefoon gebruik als werktelefoon. Als je weggaat bij ACTA, kun je dat abonnement weer terugzetten naar je eigen abonnement.

Mobiel bellen via wifi 

Het mobiele bereik is niet goed in ons pand. Bel daarom via wifi. Werktelefoons zijn altijd Iphones, daarom een uitleg hoe je dat voor de Iphone:  

  1. Ga via Instellingen naar 'Mobiel netwerk'. 
  2. Als je iPhone een Dual SIM heeft, kies je de juiste simkaart onder 'Simkaarten'. 
  3. Kies 'Bellen via wifi' en schakel 'Bel via wifi op deze iPhone' in. 

Gebruik je je eigen telefoon als werktelefoon? Zoek dan uit hoe het voor je eigen telefoonmerk werkt. 

Zet het noodnummer in je telefoon

Bij nood bel je altijd eerst het ACTA-noodnummer. Zet dit nummer daarom gelijk in je telefoon, zodat je niet hoeft te zoeken als je het nummer echt nodig hebt.  

ACTA-noodnummer: 020 598 02 22.  

Vaste telefoon

Je kunt een vaste telefoon aanvragen of wijzigen voor: 

IT Servicedesk

020-598 00 00 op werkdagen van 7.30 tot 17 uur

Selfservices via het Serviceportaal

VU Hoofdgebouw (HG) 0A-11 en W&N-gebouw M-020 op werkdagen van 9 tot 17 uur.

Voor

1e-jaarsstudenten Medewerkers Studenten Verwijzers Zij-instromers

Direct naar

Mediatheek Schrijfwijzer Studiegids Werken bij ACTA Zenya (inlog)

Contact

Contact algemeen Contact patiënten Personenzoeker (inlog)

Service

Brandportal/Huisstijl (inlog) Servicedesk HR (inlog) Servicedesk IT Serviceportaal VU (inlog) Serviceportaal VU (voor externen)
Privacy statement Disclaimer Colofon ACTA.nl Cookie Settings

Copyright © 2025 - Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam - ACTA is een samenwerkingsverband van VU en UvA