Als u niet tevreden bent dan heeft u verschillende mogelijkheden:
Bespreek het met de betrokkenen
Wij vragen u om uw klacht eerst te bespreken met:
- De medewerker(s) om wie het gaat
- De leidinggevende van de afdeling
Zo kunt u samen bespreken wat er is gebeurd. Hopelijk kunnen we uw probleem dan direct oplossen.
Praat met de klachtenfunctionaris
U kunt uw klacht ook doorgeven aan onze klachtenfunctionaris:
- De klachtenfunctionaris is neutraal (kiest geen kant).
- De klachtenfunctionaris luistert naar u en helpt u en de zorgverlener om het probleem goed op te lossen.
- Als het nodig is, helpt de functionaris bij het gesprek tussen u en de zorgverlener(s).
Wij proberen samen met u binnen ongeveer 6 weken een oplossing te vinden. Dit kan langer duren als u daarmee akkoord gaat. Wilt u contact met onze klachtenfunctionaris? Gebruik het digitale klachtformulier.
Verwachten we u snel verder te kunnen helpen, dan wordt er contact met u opgenomen door 1 van onze medewerkers van Afspraken & Informatie of van de afdeling die betrokken is bij uw klacht. Heeft uw klacht meer tijd nodig, dan wordt u gebeld door onze klachtenfunctionaris.