Patiëntenzorg Onderwijs Onderzoek Over ACTA EN
Login als
Student Medewerker
Inschrijven t/m 17 jaar Beugel? Kom naar ACTA! Patiënt verwijzen
Afspraak maken of wijzigen Inschrijven Mondzorg kwetsbare ouderen Spoed en pijnklachten Verwijsklinieken
Bachelor Tandheelkunde Toelatingseisen Bachelor Master Oral Health Sciences
Master Tandheelkunde Onderwijs voor professionals Voor mondhygiënisten Voor docenten Voor studenten
Onderzoek uitgelicht Prijzen en onderscheidingen Onze wetenschappers
Contractonderzoek/valorisatie Promoveren Vind een expert Wetenschappelijke publicaties Voor onderzoekers
Samenwerking UvA&VU Werken bij ACTA Voor media en pers
ACTA-gebouw Afdelingen en secties Contact en bereikbaarheid Organogram Missie, visie en kernwaarden
Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Klacht melden

Direct klacht melden
Laatst gewijzigd op 14 februari 2025
Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over onze zorg of dat uw ervaring anders is dan verwacht. Dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing.

U kunt uw klacht het beste eerst bespreken met de medewerker of de leidinggevende van de afdeling. Maar u mag een klacht ook direct aan onze klachtenfunctionaris doorgeven via het digitaal klachtenformulier. Meer informatie over het proces leest u in de klachtenregeling. Heeft u een vraag over de regeling? Vul dan het klachtenformulier in en meld dat u een vraag heeft over de regeling. 

Heeft u vragen over uw rekening? Mail dan naar: facturen@acta.nl.

Meer tijd oppakken klacht 

Onze klachtenfunctionaris is de komende 2 weken minder aanwezig. Het behandelen van uw klacht zal daarom iets langer duren. Vanaf 3 maart worden klachten weer zoals normaal opgepakt. 

  • Bespreek uw klacht eerst met onze medewerker

    Alleen als uw behandelaar, de administratieve medewerker of de leidinggevende weet dat u ontevreden bent, kunt u samen naar een oplossing zoeken. Praat daarom eerst met de persoon zelf. Een goed gesprek werkt namelijk vaak het beste. Misschien is er een vergissing of was een uitleg onduidelijk. Feedback is altijd welkom. Hiermee geeft u de medewerker de kans om uitleg te geven en uw relatie te verbeteren. 

    Wilt u contact met uw behandelaar? Bel ons via 020-598 03 80 of stuur een (beveiligde) mail.

  • Tips voor het bespreken van uw klacht

    • Reageer zo snel mogelijk. Hoe eerder uw probleem is opgelost, hoe beter. 
    • Maak een aparte afspraak en geef vooraf aan waarover u wilt praten. 
    • Schrijf vooraf op waarover u het precies wilt hebben. Vertel ook wat de gebeurtenis met u heeft gedaan. 
    • Bedenk alvast wat u wilt bereiken, bijvoorbeeld excuses of uitleg. 
    • Neem iemand mee als u dit fijner vindt. Geef wel de naam van diegene door aan de ACTA-medewerker met wie u het gesprek heeft. 
  • Bent u er niet uitgekomen of meld u liever uw klacht direct bij de klachtenfunctionaris?

    Meld uw klacht dan via het digitale klachtenformulier of per post naar het onderstaande adres. De klachtenfunctionaris neemt zo snel mogelijk contact met u op. 

  • Hulp bij het invullen van het digitale klachtenformulier

    Bel 020-598 03 80 om samen met een medewerker het formulier in te vullen. Of vraag hulp aan een baliemedewerker tijdens uw bezoek aan ACTA.

Klachtenfunctionaris ACTA, SBT en Hogeschool Inholland

ACTA, SBT of Hogeschool InHolland t.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 7822
1008 AA Amsterdam

Voor

1e-jaarsstudenten Medewerkers Studenten Zij-instromers Verwijzers

Direct naar

Mediatheek Schrijfwijzer Studiegids Werken bij ACTA Zenya (inlog)

Contact

Contact algemeen Contact patiënten Personenzoeker (inlog)

Service

Brandportal/Huisstijl (inlog) Servicedesk HR (inlog) Servicedesk IT Serviceportaal VU (inlog) Serviceportaal VU (voor externen)
Privacy statement Disclaimer Colofon ACTA.nl Cookie Settings

Copyright © 2025 - Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam - ACTA is een samenwerkingsverband van VU en UvA